معرفی بهترین نرم‌افزارهای ویرایش و تدوین فیلم | دیجی‌کالا مگقبل از معرفی بهترین لپ تاپ برای تدوین فیلم بیایید کمی درباره تدوین و نیازمندی های آن صحبت کنیم. اگر شما فردی هستید که کار تدوین و ساخت فیلم تبلیغات، فیلم‌های کوتاه، کلیپ‌های متفاوت و…انجام می‌دهید؛ بی‌شک درگیر این موضوع بوده‌اید که چه لپ تاپی می‌تواند برای کار شما، از هر لحاظ، بهترین گزینه باشد. بهترین لپ تاپ برای تدوین فیلم که هم کیفیت مناسبی داشته باشد، تا از پس ساعت ها کار کردن شما بربیاید و هم توان اجرای نرم افزارهای خاصی که در این کار، نیازمند آن ها هستید را داشته باشد.

توجه داشته باشید که نوع لپ تاپی که انتخاب می‌کنید تا حد زیادی می‌تواند در نتیجه‌ی کار شما تاثیر گذار باشد. همانقدر که دوربین یک عکاس می‌تواند در لحظه‌های ثبت شده تاثیر گذار باشد، بهترین لپ تاپ برای تدوین فیلم که با کیفیت و توان اجرایی خوب همیار شما باشد نیز در کیفیت فیلم‌های تدوین شده‌ی شما تاثیر خواهد داشت. و در واقع از موارد بسیار مهم در حرفه‌ی شما به شمار می‌آید. در ادامه این مقاله در دانوتک قصد داریم در رابطه با این موضوع اطلاعات مناسبی را در اختیار شما بگذاریم.

ویژگی‌های بهترین لپ تاپ برای تدوین فیلم

با توجه به آنچه که در ابتدا گفتیم این مقاله دقیقا مخصوص افرادیست که در کار با لپ تاپ خود مشغول ادیت و تدوین فیلم و به دنبال بهترین لپ تاپ برای تدوین فیلم هستند. اگر کمی فکر کنیم متوجه خواهیم شد که اولین و درواقع مهم‌ترین نیاز یک تدوینگر، کیفیت بالا و وجود برخی ویژگی‌ها در رابطه با صفحه نمایشگر است که در ادامه به‌ طور جزئی به این موارد می‌پردازیم.

بهترین لپ تاپ برای تدوین و ادیت فیلم در سال 2021 | پلازامگ

رزولوشن: یکی از مواردی که باید برای بهترین لپ تاپ تدوین با صفحه نمایش خوب، در نظر داشته باشیم، رزولوشن بالا است. برای این کار که شامل ادیت فیلم می‌شود و یا حتی ادیت و ویرایش عکس، هرچه رزولوشن دستگاه خریداری شده‌ی شما بالاتر باشد، با نتیجه‌ی بهتری روبرو خواهید شد. اگر شما به‌عنوان یک فرد مبتدی شروع به کار کرده‌اید و می‌خواهید در این زمنه فعالیت کنید؛ در مشخصات لپ تاپ هایی که در نظر دارید به دنبال رزولوشن ۱۰۵۰*۱۹۲۰ پیکسل باشید تا از کیفیت ادیت فیلم‌ها و عکس‌های خود مطمئن باشید.

روشنایی: دومین موردی که در رابطه با یک صفحه نمایشگر خوب بسیار مهم و کاردبردیست، میزان روشنایی آن است. به این صورت که هرچه صفحه نمایش لپ تاپ شما نور بیشتر و بهتری داشته باشد، می‌تواند در هر محیط و شرایطی، تمام جزییات مربوط به عکس و فیلم شما‌ را با کمترین درصد اشتباه پیش رویتان قرار دهد تا بتوانید با کیفیت بهتری در کار خود ظاهر شوید.

دقت رنگی: سومین و درواقع آخرین مورد مهمی که در رابطه با صفحه نمایش بهترین لپ تاپ برای تدوین فیلم، باید به آن توجه کنید، میزان قدرت و توانایی تشخیص رنگ‌های مختلف و به نمایش گذاشتن درست و باکیفیت آن در تصویر است. به همین دلیل، با توجه به این که تصاویر و لحظات ثبت شده توسط فیلمبردار به‌طور معمول حاوی انواع مختلف رنگ ها و طیف وسیعی از تمام آن‌هاست و همچنین شما به عنوان یک تدوینگر باید کار کنترل و تنظیم تمام این رنگ ها را انجام دهید، خوب است که به‌دنبال لپ تاپی با دقت رنگی بالا باشید.

سه مورد بالا از مهم ترین عواملی هستند که با توجه به تاثیر گذاری فوق‌العاده ای که می‌توانند بر کیفیت صفحه نمایشگر داشته باشند؛ در انتخاب بهترین لپ تاپ برای تدوین فیلم و کار شما نقش پررنگی را ایفا می‌کنند و می‌توانند کیفیت فیلم به‌دست آمده را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهند. پس شایسته‌ی توجه زیادی هستند. بجز این موارد که مربوط به صفحه نمایش بودند؛ موارد دیگری نیز هستند، که می‌توانند شما را در حرفه‌تان جلو بیندازند. در ادامه با این موارد نیز آشنا خواهید شد و می‌توانید با آگاهی بهتر و بیشتری به‌دنبال بهترین لپ تاپ برای تدوین فیلم خود باشید.

 

برای مشاهده ادامه مطلب به دانوتک مراجعه کنید.